Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

PIA LEHTINEN

ASTANGAJOOGA INTENSIIVIKURSSI

10.-13.9.2020

______________________________

KURSSIOHJELMA


Torstai 10.9

16.30-18.15 Led primary (koko ykkössarja) /Ohjattu koko ykkössarja

18.15-18.45 Tervetuloa, Keskustelu ja Esittely (Kaikille kurssille osallistuville avoin ja maksuton)

18.45-20.30 Led half primary / Ohjattu noin puolet ykkössarjasta


Perjantai 11.9

5.45-9.00 Mysore, mantra 6.15, tervetuloa Shalaan ovet auki 5.45

Aloitusajat: 5.30-5.45/ 7.00-7.15

16.30-18.15 Led practice (harjoitus pituus päätetään ryhmän mukaan)/Ohjattu harjoitus

18.30-20.00 Teematunti 1


Lauantai 12.9

7.00-10.30 Mysore, mantra 7.15, trevetuloa Shalaan ovet auki 7.00

Aloitusajat 7.00-7.15/ 8.30-8.45

11.30-13.00 Teematunti 2


Sunnuntai 13.9

7.00-10.30 Mysore, mantra 7.15, tervetuloa Shalaan ovet auki 7.00

Aloitusajat 7.00-7.15/ 8.30-8.45

11.00-12.30 Teematunti 3


(Varaa ohjattu tuntien aloitusajoista ja mysore tuntien aloitusajoista sinun aikatauluusi sopivat ilmoittautumislomakkeella. Huom! valitse vain yksi ohjattu tai mysore harjoitus per päivä.)


TEEMATUNTIEN SISÄLTÖ

Teematunti 1

Tristhana tarkoittaa huomion kiinnittämistä harjoituksen aikana kolmeen osa-alueeseen: vinyasaan, bandhoihin ja katseen kohdistukseen. Tristhana toimii kehon ja mielen apuvälineenä. Vinyasa luo tietoisen yhteyden kehon ja mielen välille. Bandhat kanavoivat kehon energiaa ja toiminnat kehon tukimekanismina ja Dristit toimivat mielen keskittymisen apuvälineenä, keskittäen huomion omaan harjoitukseen. Teematunnilla käymme läpi näitä kehon ja mielen apuvälineitä ja teemme käytännön harjoituksia aiheesta.

Teematunti 2

Aiheena joogan kahdeksasta haarasta asana ja pranayama. Asana ja pranayama luovat vahvan fyysisen ja psyykkisen pohjan yaman ja niyaman harjoitteluun ja valmistavat kehon ja mielen myös neljään jälkimmäiseen haaraan eli joogan sisäistymiseen harjoittajassaan. Käytännöllisesti soveltaen pääset pohtimaan, miten asanasta kehittyy niin fyysisesti kuin psyykkisestikin vahva ja vakaa, ja mikä on hengityksen rooli tässä prosessissa. Lisäksi pääset perehtymään hengityksen ja rentoutumisen merkitykseen asanaharjoituksessa.

Teematunti 3

Aiheena joogan kahdeksan haaran eettiset periaatteet, yama ja niyama, joita käytännöllisesti soveltaen pääset pohtimaan mm. oman harjoituksesi motiiveja. Miksi harjoittelemme ja mitä harjoitukselta toivomme, yaman ja niyaman harjoittaminen voivat avata ihan uusia näkökulmia harjoitukseen.


ILMOITTAUTUMINEN

LOMAKE


TIEDUSTELUT

astangajooga@gmail.com


HINTA

Kokonaisuus 4 päivää

140€/ 130€**

Sisältää 4 astangajooga harjoitusta, 3 teematuntia


Kokonaisuus 3 päivää

125€/ 120€**

Sisältää 3 astangajooga harjoitusta , 3 teematuntia


** alle 18-vuotiaille,opiskelijoille, vanhempain- tai hoitovapaalla oleville,työttömille,eläkeläisille,varusmies ja siviilipalvelumiehille


MAKSUT

Varausmaksu 100€ maksetaan heti varauksen yhteydeesä. Loppumaksun eräpäivä on 27.8.2020


MAKSUYHTEYS

toiminimi/tilin omistaja: niyama

IBAN : FI7357008120229112

Viesti: Pia Lehtinen 10.-13.9.2020 Varausmaksu

Viesti: Pia Lehtinen 10.-13.9.2020 Loppumaksu

_______________________________

PIA LEHTINEN

Pia on Sharath Joisin oppilas yli 10 vuoden ajalta. Hän on opettanut astangajoogaa päätoimisesti vuodesta 2007 useilla eri joogakouluilla Helsingissä. Kesällä 2017 Pia perusti oman joogakoulun, Mysore Yoga Helsingin, joka tarjoaa astangajoogan opetusta perinteistä menetelmää seuraten. Pia pyrkii viettämään vuosittain mahdollisimman paljon aikaa oppilaana Mysoressa ja opettamaan harjoitusta eteenpäin niin kuin on sen opettajaltaan Sharath Joisilta oppinut. Pialle myönnettiin 2. sarjan opetuslupa KPJAYI:stä vuonna 2010. Instituutin sertifioinnin hän sai ensimmäisenä ja toistaiseksi ainoana suomalaisena opettajana vuonna 2014.

Pian opetustyyli on keskusteleva ja kannustava, tarkkakin, mutta ilman hampaiden kiristelyä.

___________________________________

Pia kävi Porin Astanga Shalalla ensimmäisen kerran syksyllä 2019, Pian kurssi sai paljon hyvää palautetta ja Piasta todella pidettiin. Lämmin suositus. -Pauliina

Lue lisää

https://www.mysoreyogahelsinki.fi