Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

ASTANGA SHALASSA HARJOITTELET YKSILÖLLISESTI JA TURVALLISESTI

Astanga Shalan tunneille ilmoittaudutaan kaudeksi kerrallaan (kevät, kesä, syksy). Jokaisella tunnilla käy pääsääntöisesti viikottain samat joogaajat.

Astanga Shalassa ei ole käytössä vastaanottopistettä. Kaikki osallistumis- ja kausimaksut sekä ilmoittautumiset kursseille tehdään sähköisesti. Joogasalissa on tilaa ja väljyyttä ja jokainen tekee harjoituksen omalla matollaan ja paikat on merkattu lattiamerkein.

Toimimme vastuullisesti ja noudatamme 58c hygieniaohjetta.

Shalaan tullessa huolehdithan käsienpesusta. Käytössä myös käsidesit jokaisessa huoneessa.

Ethän joogaa kipeänä! Itsesi ja muiden turvallisuuden kannalta on parempi, että tulet joogatunnille vain terveenä.

Jokainen joogaaja huolehtii omien joogavälineiden hygieniasta. Lainamatot ovat ainoastaan alkeiskurssilaisten käytettävissä. Maton puhdistusta varten tarvitsen oman pyyhkeen. Shalalta saat käyttöösi joogamaton puhdistusaineen.

ILMOITTAUTUMINEN TUNNEILLE

Voit ilmoittautua yhdelle tai useammalle tunnille viikossa koko kaudeksi kerrallaan. Voit ilmoittatua mukaan myös kesken kauden tai määräajalle (olethan yhteydessä astangajooga@gmail.com)

ILMOITTAUTUMINEN KURSSEILLE

Kursseille ilmoittautuminen on sitova eikä osallistumismaksuja palauteta.

Vakavan vamman tai tapaturman sattuessa lääkärintodistuksella on mahdollisuus siirtää seuraavaan kurssiajankohtaan


POISSAOLOT

Poissaolot tulee hyvittää aina meneillään olevan kauden aikana. Poissaoloja ei siirretä seuraavalle kaudelle hyvitettäväksi.

Esteen sattuessa sinulla on mahdollisuus varata hyvitystunti. Poissaolot tulee ilmoittaa poissaololomakeella seuravasti:

Iltatuntien poissaolo tulee ilmoittaa viimeistään poissaolopäivänä klo 12.00 mennessä. Aamutuntien poissaolo tulee ilmoittaa viimeistään edellisenä päivänä klo 18.00 mennessä.

Mikäli poissaoloa ei ilmoiteta ohjeiden mukaan, tällöin ei ole tunnin hyvitysoikeutta. Mikäli poissaoloa ei ilmoiteta ollenkaan tai emme muuten kuule sinusta kahtena perättäisenä kertana, tuntivarauksesi kaudelle peruuntuu.

Lisäämme vain ohjeiden mukaan ilmoitetut tunnit uudelleen varattavaksi.

HYVITYSTUNNIT

Varaa paikkasi hyvitystunnille TÄSTÄ

Kerran varattua hyvitystuntia ei voi varata uudelleen.


VALMISTAUTUMINEN HARJOITUKSEEN Pukeudu mukaviin vaatteisiin, jotka eivät rajoita liikkumista.Harjoitus tehdään paljain jaloin ja harjoitus on hyvä tehdä ilman koruja ja kelloja. Ennen harjoitusta on hyvä olla syömättä noin 2,5 tuntia ja juomatta noin 1/2h ennen harjoitusta. Joogasaliin tuodaan vain välttämätön; joogamatto, pyyhe, lämmintä vaatetta ja peitto rentoutumiseen.


VAKUUTUKSET

Astanga Shala ei vakuuta oppilaitaan.


KIPU JA VAMMAT

Ilmoitathan Astanga Shalan opettajalle, jos sinulla on sairaus, joka opettajan on hyvä tietää. Jokaisesta kivun tunteesta harjoituksen aikana tai aikaisemmasta vammasta tulee mainita tunnin opettajalle.
Pitkäjänteisyyden ja sinnikkyyden ohella tärkeitä ovat lempeys ja itsensä kuuntelu - joogaa sillä tavalla mikä on itsellesi mahdollista. Flunssan tms. tauon jälkeen aloita jooga rauhallisesti tehden aluksi tavanomaista kevyempää ja lyhyempää harjoitusta, kunnes voima alkaa palautua.

Kivut ja säryt ovat kehon viestejä, jotka auttavat keventämään suoritusintoa ja tutkimaan omaa harjoittelutapaa ja –asennetta.