Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

VASTUULLISUUS COVID-19

Meille on tärkeää huolehtia hygieniasta ja kaikkien turvallisuudesta.

  • Kun saavut paikalle pidä kädet puhtaana. Pese kädet huolellisesti lämpimällä vedellä ja nestesaippualla vähintään 20 sekunnin ajan shalaan tultuasi ja poistuessasi shalalta. Lisäksi käytössä on käsidesiä.
  • Muistathan, ettet tule tunnille jos sinulla on hengitystie- tai vatsaoireita, tai koet muuten olosi kipeäksi.
  • Shalan puolella niistäminen ei ole sopivaa.
  • Yskiessä tai aivastaessa käytä aina kertakäyttöliinaa . Jos yskittää tai aivastuttaa, yski tai aivasta kertakäyttöiseen nenäliinaan tai hihaasi, älä kämmeneesi. Laita nenäliina heti roskiin.
  • Tilat ja välineet pidetään puhtaina, desinfioimme saniteettitilat ,ovenkahvat ja muut kosketuspinnat säännöllisesti.
  • Muistathan asettaa joogamattosi lattiamerkkien mukaan.
  • Shalalta löydät lainamatot (vain alkeiskurssilaisille) ja korkkitiiliä tukemaan harjoitustasi. Sekä lainamatto että oma joogamatto tulee suihkuttaa tunnin jälkeen puhtaaksi shalasta löytyvillä mattopesu aineilla (ruskeat suihkepullot), muista oma puhdas pyyhe putsaamiseen. Kun lainaat korkkitiiliä jätä tiili säkkiin shalan ovensuussa, desinfioimme tiilet jokaisen käyttökerran jälkeen
  • Tunnit toteutaan pienryhmille.
  • Muistathan turvälit ja toistaiseksi välttää turhaa seurustelua puku- ja eteistiloissa.
  • Mysore tunneilla avustamme normaaliin tapaan, mikäli et halua avustuksia kerrothan siitä tunnin alussa.
    Muistathan laittaa poissaoloilmoituksen hyvissä ajoin, jotta voimme tarjota paikan eteenpäin sitä haluavalle. Suurin osa tunneista on nyt täyteen varattu, kävijärajoitusten vuoksi.
  • Muista noudattaa karanteeni ohjeita
  • Kiitos että välität.





ILMOITTAUTUMINEN TUNNEILLE

Voit ilmoittautua yhdelle tai useammalle tunnille viikossa koko kaudeksi kerrallaan. Voit ilmoittatua mukaan myös kesken kauden tai määräajalle (olethan yhteydessä astangajooga@gmail.com)


MAKSUTAVAT

Maksut maksetaan tilille ja lisäksi meillä yleisimmät liikuntaedut. Huomaathan, että emme ota vastaan käteistä.


MAKSUEHDOT

Maksuehtoihin kuuluu, ettei kausimaksuja palauteta eikä vaihdeta rahaksi ja ilmoittautumiset ovat sitovia. Vakavan vamman tai tapaturman sattuessa lääkärintodistuksella on mahdollisuus siirtää jo maksetuista tunneista yhden kuukauden (4 viikkoa) ajalta tunnit seuraavalle kaudelle.


MAKSUEHDOT COVID-19

Covid-19 vuoksi 20.3- 31.5 Astanga Shala joutui Suomen hallituksen määräysten vuoksi sulkemaan ovensa. Koronavirus rajoitusten vuoksi 20.3 alkaen 31.5 asti väliin jääneet tunnit siirtyivät jatkumaan kesäkaudelle ajalle 1.6- 23.8.

Astanga Shala Pori on antanut hyvityksenä mahdollisuuden siirtää maksutta korona viruksen vuoksi väliin jääneet kevätkauden viikkotunnit 20.3- 31.5 kesäkaudelle 1.6-23.8.

Kevätkauden tunteja 20.- 31.5 ei voida siirtää syyskauden 1.9- 22.12 viikkotunteihin tai kursseihin terveydellisen tai minkään muun syyn vuoksi.



POISSAOLOT

Esteen sattuessa sinulla on mahdollisuus varata hyvitystunti. Poissaolot tulee ilmoittaa poissaololomakeella seuravasti:

Iltatuntien poissaolo tulee ilmoittaa viimeistään poissaolopäivänä klo 12.00 mennessä.Aamutuntien poissaolo tulee ilmoittaa viimeistään edellisenä päivänä klo 12.00 mennessä.

Mikäli poissaoloa ei ilmoiteta ohjeiden mukaan, tällöin ei ole tunnin hyvitysoikeutta.

Lisäämme vain ohjeiden mukaan ilmoitetut tunnit uudelleen varattavaksi.

HYVITYSTUNNIT

Varaa paikkasi hyvitystunnille TÄSTÄ

Kerran varattua hyvitystuntia ei voi varata uudelleen.

Poissaolot tulee hyvittää aina meneillään olevan kauden aikana. Poissaoloja ei siirretä seuraavalle kaudelle.



VALMISTAUTUMINEN HARJOITUKSEEN
  • Tunneille on hyvä saapua 15 min ennen tunnin alkua.
  • Pukeudu mukaviin vaatteisiin, jotka eivät rajoita liikkumista.
  • Harjoitus tehdään paljain jaloin ja harjoitus on hyvä tehdä ilman koruja ja kelloja.
  • Ennen harjoitusta on hyvä olla syömättä noin 2,5 tuntia ja juomatta noin 1/2h ennen harjoitusta.
  • Joogasaliin tuodaan vain välttämätön; joogamatto, pyyhe, lämmintä vaatetta ja peitto rentoutumiseen.

VAKUUTUKSET

Astanga Shala ei vakuuta oppilaitaan.


KIPU JA VAMMAT

Ilmoitathan Astanga Shalan opettajalle, jos sinulla on sairaus, joka opettajan on hyvä tietää. Jokaisesta kivun tunteesta harjoituksen aikana tai aikaisemmasta vammasta tulee mainita tunnin opettajalle.
Pitkäjänteisyyden ja sinnikkyyden ohella tärkeitä ovat lempeys ja itsensä kuuntelu - joogaa sillä tavalla mikä on itsellesi mahdollista. Flunssan tms. tauon jälkeen aloita jooga rauhallisesti tehden aluksi tavanomaista kevyempää ja lyhyempää harjoitusta, kunnes voima alkaa palautua.

Kivut ja säryt ovat kehon viestejä, jotka auttavat keventämään suoritusintoa ja tutkimaan omaa harjoittelutapaa ja –asennetta.