Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

Koronainfo

  • Hyvä käsihygienia. Kun saavut paikalle pidä kädet puhtaana. Pese kädet huolellisesti lämpimällä vedellä ja nestesaippualla sekä shalaan tultuasi että poistuessasi shalalta. Lisäksi käytössä on käsidesiä aulassa ja Shalan puolella.
  • Yskiessä tai aivastaessa käytä aina kertakäyttöliinaa. Jos yskittää tai aivastuttaa, yski tai aivasta kertakäyttöiseen nenäliinaan tai hihaasi, älä kämmeneesi. Laita nenäliina heti roskiin.
  • Voit käyttää kasvomaskia joogasalin rapussa ja sisätiloissa liikkuessasi ja tunnin alkua odottaessasi.
  • Opetus 10 henkilön pienryhmissä. Joogasalissa on merkattu paikat lattiamerkeillä.
  • Ethän saavu joogasalille, jos sinulla on hengitystieinfektio-oireita, nuhaa, yskää, kurkkukipua tai kuumetta.
  • Maton puhdistus. Suosittelemme joogamaton puhdistusta pesusuihkeella jokaisen harjoituskerran jälkeen. Lainamatto sen sijaan tulee aina puhdistaa jokaisen käyttökerran jälkeen. Shalassa on käytössä mattopesuaineita.
  • Korkkitiilet ovat käytössä. Voit jättää käyttämäsi tiilen / tiilet paikallesi, keräämme ja puhdistamme puolestasi.
  • Muistathan laittaa poissaoloilmoituksen hyvissä ajoin viimeistään klo 12 poissaolopäivänä iltatunnit ja edellisenä päivänä klo 18 aamutunnit, jotta voimme tarjota paikan eteenpäin sitä haluavalle.
  • Toistaiseksi tunneilla ei lausuta mantroja.
  • Kiitos hyvästä yhteistyöstä kaikille

Ilmoittautuminen tunneille

Voit ilmoittautua yhdelle tai useammalle tunnille viikossa koko kaudeksi kerrallaan. Voit ilmoittatua mukaan myös kesken kauden tai määräajalle (olethan yhteydessä astangajooga@gmail.com)

Ilmoittautuminen kursseille

Kursseille ilmoittautuminen on sitova eikä osallistumismaksuja palauteta.

Vakavan vamman tai tapaturman sattuessa lääkärintodistuksella on mahdollisuus siirtää seuraavaan kurssiajankohtaan


Maksutavat

Maksut maksetaan tilille ja lisäksi meillä yleisimmät liikuntaedut. Huomaathan, että emme ota vastaan käteistä.


Maksuehdot

Maksuehtoihin kuuluu, ettei kausimaksuja palauteta eikä vaihdeta rahaksi ja ilmoittautumiset ovat sitovia. Vakavan vamman tai tapaturman sattuessa lääkärintodistuksella on mahdollisuus siirtää jo maksetuista tunneista yhden kuukauden (4 viikkoa) ajalta tunnit seuraavalle kaudelle.


Poissaolot

Poissaolot tulee hyvittää aina meneillään olevan kauden aikana. Poissaoloja ei siirretä seuraavalle kaudelle hyvitettäväksi.

Esteen sattuessa sinulla on mahdollisuus varata hyvitystunti. Poissaolot tulee ilmoittaa poissaololomakeella seuravasti:

Iltatuntien poissaolo tulee ilmoittaa viimeistään poissaolopäivänä klo 12.00 mennessä. Aamutuntien poissaolo tulee ilmoittaa viimeistään edellisenä päivänä klo 18.00 mennessä.

Mikäli poissaoloa ei ilmoiteta ohjeiden mukaan, tällöin ei ole tunnin hyvitysoikeutta. Mikäli poissaoloa ei ilmoiteta ollenkaan tai emme muuten kuule sinusta kahtena perättäisenä kertana, tuntivarauksesi kaudelle peruuntuu.

Lisäämme vain ohjeiden mukaan ilmoitetut tunnit uudelleen varattavaksi.

Hyvitystunnit

Varaa paikkasi hyvitystunnille TÄSTÄ

Kerran varattua hyvitystuntia ei voi varata uudelleen.



Valmistautuminen harjoitukseen
  • Pukeudu mukaviin vaatteisiin, jotka eivät rajoita liikkumista.
  • Harjoitus tehdään paljain jaloin ja harjoitus on hyvä tehdä ilman koruja ja kelloja.
  • Ennen harjoitusta on hyvä olla syömättä noin 2,5 tuntia ja juomatta noin 1/2h ennen harjoitusta.
  • Joogasaliin tuodaan vain välttämätön; joogamatto, pyyhe, lämmintä vaatetta ja peitto rentoutumiseen.

Vakuutukset

Astanga Shala ei vakuuta oppilaitaan.


Kipu ja vammat

Ilmoitathan Astanga Shalan opettajalle, jos sinulla on sairaus, joka opettajan on hyvä tietää. Jokaisesta kivun tunteesta harjoituksen aikana tai aikaisemmasta vammasta tulee mainita tunnin opettajalle.
Pitkäjänteisyyden ja sinnikkyyden ohella tärkeitä ovat lempeys ja itsensä kuuntelu - joogaa sillä tavalla mikä on itsellesi mahdollista. Flunssan tms. tauon jälkeen aloita jooga rauhallisesti tehden aluksi tavanomaista kevyempää ja lyhyempää harjoitusta, kunnes voima alkaa palautua.

Kivut ja säryt ovat kehon viestejä, jotka auttavat keventämään suoritusintoa ja tutkimaan omaa harjoittelutapaa ja –asennetta.