Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

ILMOITTAUTUMINEN

Voit ilmoittautua kaudelle yhdelle tai useammalle tunnille viikossa koko kaudeksi kerrallaan. Tunneille voi ilmoittaua mukaan myös kesken kauden tai määräajalle (ole yhteydessä astangajooga@gmail.com).

Ilmoittautuminen on sitova. Ryhmän ja joogapäivän vaihto on mahdollinen kesken kauden, sovittaessa. Ilmoittautuessasi viikkotunneille varaamme sinulle paikan viikkotunnille. Ilmoittautuessasi sitoudut maksamaan myös osallistumismaksun. Mikäli osallistumismaksu jää maksamatta, lähetämme varatuista tunneista laskun.

MAKSUTAVAT Tilille, Smartum, Tyky, Sporttipassi, mobiilimaksut. Kaikki hinnat sisältävät alv 10%.


MAKSUYHTEYS

Tilin omistaja: niyama

IBAN : FI7357008120229112


KAUSI JA KURSSI PERUUTUSEHDOT

Varaat paikan kaudelle tai kurssille maksamalla varausmaksun ilmoittautumisen yhteydessä. Esteen sattuessa varausmaksua ei palauteta. Esteen sattuessa ei myöskään kausimaksua palauteta.
Sairaustapauksissa tai muun vakavan syyn vuoksi voidaan maksimissaan 4 kertaa hyödyntää myöhemmin eli siirtää esimerkiksi käytettäväksi seuraavan kauden maksuihin. Olethan tässä tapauksessa yhteydessä astangajooga@gmail.com

Kurssien loppumaksu maksetaan ilmoitettuun eräpäivään mennessä. Tämän jälkeen esteen sattuessa pidätämme koko kurssimaksun. Vakavan syyn, sairaustodistusta vastaan loppumaksun osuus voidaan siirtää muuhun kurssiin. Myös siinä tapauksessa että tilalle saadaan uusi osallistuja loppumaksun osuus voidaan siirtää muuhun kurssiin tai tapahtumaan.



POISSAOLOT

Poissaolon vakioviikkotunnilta saa hyvittää toisella tunnilla joko etu- tai jälkikäteen tunneilla, joilla on tilaa. Poissaolot ilmoitetaan poissaololomakkeella


Poissaolo tulee ilmoittaa seuraavasti:

- Iltatuntien poissaolo tulee ilmoittaa viimeistään poissaolopäivänä klo 12.00 mennessä

- Perjantai ja sunnuntai aamutuntien poissaolo tulee ilmoittaa viimeistään edellisenä päivänä klo 18.00


HYVITYSTUNNIT

Hyvitystunnit tulee varata nettisivujen kautta linkistä AIKATAULU > HYVITYSTUNNIT, LISÄTUNNIT JA TUNNIT KERTAMAKSULLA

Tulevan viikon hyvitystunnit päivitetään nettisivuillemme aina perjantaisin klo 12.00. Hyvitystuntia varatessasi tulee ilmoittaa korvattavan poissaolon päivämäärä. Kerran varattua hyvitystuntia ei voi enään muuttaa/siirtää/varata uudelleen.

Poissaolot tulee hyvittää aina meneillään olevan kauden aikana. Poissaoloja ei siirretä seuraavalle kaudelle. Terveydellisistä syistä tai matkan vuoksi ( 2 tunnin/kerran) hyvitysoikeus voidaan erikseen sopia siirrettäväksi seuraavalle kaudelle. Olethan tällöin yhteydessä sähköpostitse astangajooga@gmail.com. Hyvitystuntioikeus on henkilökohtainen. Poissaoloja ei hyvitetä rahassa.


VALMISTAUTUMINEN KURSSILLE JA TUNNEILLE

Mukavat vaatteet, jotka eivät rajoita liikkumista. Harjoitus tehdään paljain jaloin ja harjoitus on hyvä tehdä ilman koruja ja kelloja. On hyvä olla syömättä n 2,5 tuntia ja juomatta n 1/2h ennen harjoitusta. Suosittelemme peseytymistä ennen harjoitusta ja että joogaaja pitää joogamattonsa ja pyyhkeen puhtaana. Shalassa on käytössä lainamattoja, jotka ovat tarkoitettu pääsääntöisesti alkeet kurssilaisille koko 6 viikon ajan. Lainamatto tulee suihkuttaa mattopesuaineella (Shalan oma aine) ja kuivata pyyhkeellä (oma pyyhe) jokaisen käytökerran jälkeen. Oman maton voit hankkia Astanga Shalan valikoimasta.

Joogasaliin tuodaan vain välttämätön eli joogamatto, pyyhe, lämmintä vaatetta /peitto rentoutumiseen. Joogaharjoitus tulisi tehdä ilman hajusteita. Toivomme hiljaisuutta aulassa, sillä edellisen ryhmän rentoutus voi olla käynnissä.
TUNNEILLE SAAPUMINEN

Mysore tunneille on toivottavaa saapua alkumantraan (ethän saavu tai poistu kesken alku/loppumantran), mikäli saavut myöhässä saavuthan rauhallisesti. Loppuliike huoneeseen voi jäädä tekemään mysore harjoitusta vaikka ohjattu tunti olisi jo alkanut.

Ohjatuille tunneille on toivottavaa saapua aina ajoissa. Sinun kannaltasi on hyvä, että ehdit hetken hengähtämään ennen harjoitusta.


VAKUUTUKSET
Astanga Shala ei vakuuta oppilaitaan.


KIPU JA VAMMAT
Ilmoitathan Astanga Shalan opettajalle, jos sinulla on sairaus, joka opettajan on hyvä tietää.
Jokaisesta kivun tunteesta harjoituksen aikana tai aikaisemmasta vammasta tulee mainita tunnin opettajalle.
Pitkäjänteisyyden ja sinnikkyyden ohella tärkeitä ovat lempeys ja itsensä kuuntelu - joogaa sillä tavalla mikä on itsellesi mahdollista.
Flunssan tms. tauon jälkeen aloita jooga rauhallisesti tehden aluksi tavanomaista kevyempää ja lyhyempää harjoitusta, kunnes voima alkaa palautua.
Kivut ja säryt ovat kehon viestejä, jotka auttavat keventämään suoritusintoa ja tutkimaan omaa harjoittelutapaa ja –asennetta.