Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

COVID-19 tiedote

Astanga Shalan tunnit toteutetaan thl ja satasairaalan ohjeistusten mukaisesti. Ohjeistus on voimassa 31.1.2021 asti.

▫️ Muistathan asettaa joogamattosi lattiamerkkien mukaan, jotta turvavälit säilyy ja vältetään lähikontaktia toisiin.


▫️Kasvomaskisuositus, käytäthän kasvomaskia joogasalin rapussa ja sisätiloissa liikkuessasi ja tunnin alkua odottaessasi. Maskia ei tarvitse käyttää joogatessa. Opettaja käyttää kasvomaskia mysore tunneilla.


▫️Ethän saavu joogasalille, jos sinulla tai perheenjäsenelläsi on hengitystieinfektio-oireita, nuhaa, yskää, kurkkukipua tai kuumetta.


▫️Ethän saavu joogasalille, jos sinä tai perheenjäsenesi odotatte koronatestin tuloksia.

▫️Mikäli olet matkustanut ulkomailla, tarkistathan omaehtoisen 10 vrk karanteenin tarpeen.


▫️Kun saavut paikalle pidä kädet puhtaana. Pese kädet huolellisesti lämpimällä vedellä ja nestesaippualla vähintään 20 sekunnin ajan shalaan tultuasi ja poistuessasi shalalta. Lisäksi käytössä on käsidesiä.

▫️Yskiessä tai aivastaessa käytä aina kertakäyttöliinaa. Jos yskittää tai aivastuttaa, yski tai aivasta kertakäyttöiseen nenäliinaan tai hihaasi, älä kämmeneesi. Laita nenäliina heti roskiin.


▫️Tilat ja välineet pidetään puhtaina, desinfioimme saniteettitilat, ,ovenkahvat ja muut kosketuspinnat säännöllisesti.


▫️Muistathan turvälit ja vältäthän turhaa seurustelua puku- ja eteistiloissa.


▫️Joogasalilta löydät lainamatot (huom! vain alkeiskurssilaisille). Sekä lainamatto että oma joogamatto tulee suihkuttaa tunnin jälkeen puhtaaksi shalasta löytyvillä mattopesu aineilla (ruskeat suihkepullot), muista oma puhdas pyyhe putsaamiseen.

▫️Korkkitiilet ovat pois käytöstä.


▫️Mysore tunneilla avustamme normaaliin tapaan, mikäli et halua avustuksia, kerro siitä tunnin alussa opettajalle.


▫️Muistathan laittaa poissaoloilmoituksen hyvissä ajoin, jotta voimme tarjota paikan eteenpäin sitä haluavalle. Suurin osa tunneista on nyt täyteen varattu, kävijärajoitusten vuoksi.

▫️Toistaiseksi tunneilla ei lausuta mantroja.


▫️Kiitos että välität.




ILMOITTAUTUMINEN TUNNEILLE

Voit ilmoittautua yhdelle tai useammalle tunnille viikossa koko kaudeksi kerrallaan. Voit ilmoittatua mukaan myös kesken kauden tai määräajalle (olethan yhteydessä astangajooga@gmail.com)


MAKSUTAVAT

Maksut maksetaan tilille ja lisäksi meillä yleisimmät liikuntaedut. Huomaathan, että emme ota vastaan käteistä.


MAKSUEHDOT

Maksuehtoihin kuuluu, ettei kausimaksuja palauteta eikä vaihdeta rahaksi ja ilmoittautumiset ovat sitovia. Vakavan vamman tai tapaturman sattuessa lääkärintodistuksella on mahdollisuus siirtää jo maksetuista tunneista yhden kuukauden (4 viikkoa) ajalta tunnit seuraavalle kaudelle.


POISSAOLOT

Esteen sattuessa sinulla on mahdollisuus varata hyvitystunti. Poissaolot tulee ilmoittaa poissaololomakeella seuravasti:

Iltatuntien poissaolo tulee ilmoittaa viimeistään poissaolopäivänä klo 12.00 mennessä.Aamutuntien poissaolo tulee ilmoittaa viimeistään edellisenä päivänä klo 12.00 mennessä.

Mikäli poissaoloa ei ilmoiteta ohjeiden mukaan, tällöin ei ole tunnin hyvitysoikeutta.

Lisäämme vain ohjeiden mukaan ilmoitetut tunnit uudelleen varattavaksi.

HYVITYSTUNNIT

Varaa paikkasi hyvitystunnille TÄSTÄ

Kerran varattua hyvitystuntia ei voi varata uudelleen.

Poissaolot tulee hyvittää aina meneillään olevan kauden aikana. Poissaoloja ei siirretä seuraavalle kaudelle.



VALMISTAUTUMINEN HARJOITUKSEEN
  • Tunneille on hyvä saapua 15 min ennen tunnin alkua.
  • Pukeudu mukaviin vaatteisiin, jotka eivät rajoita liikkumista.
  • Harjoitus tehdään paljain jaloin ja harjoitus on hyvä tehdä ilman koruja ja kelloja.
  • Ennen harjoitusta on hyvä olla syömättä noin 2,5 tuntia ja juomatta noin 1/2h ennen harjoitusta.
  • Joogasaliin tuodaan vain välttämätön; joogamatto, pyyhe, lämmintä vaatetta ja peitto rentoutumiseen.

VAKUUTUKSET

Astanga Shala ei vakuuta oppilaitaan.


KIPU JA VAMMAT

Ilmoitathan Astanga Shalan opettajalle, jos sinulla on sairaus, joka opettajan on hyvä tietää. Jokaisesta kivun tunteesta harjoituksen aikana tai aikaisemmasta vammasta tulee mainita tunnin opettajalle.
Pitkäjänteisyyden ja sinnikkyyden ohella tärkeitä ovat lempeys ja itsensä kuuntelu - joogaa sillä tavalla mikä on itsellesi mahdollista. Flunssan tms. tauon jälkeen aloita jooga rauhallisesti tehden aluksi tavanomaista kevyempää ja lyhyempää harjoitusta, kunnes voima alkaa palautua.

Kivut ja säryt ovat kehon viestejä, jotka auttavat keventämään suoritusintoa ja tutkimaan omaa harjoittelutapaa ja –asennetta.